Скрипторий: Barbarian Instinct - superstition (player core 2)
Назад к списку всех объектов Player Core 2Как это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
На проверке от пользователя Beaver95Barbarian Instinct - superstition (player core 2)
Superstition
Barbarian Instinct
Source Player Core 2
A deep distrust of magic drives you to forgo and counter the metaphysical nonsense of spellcasters. Whether you’re a member of a superstitious family or culture that distrusts magic, a warrior in constant battle against wizards and witches, a survivor of a magical accident that instilled an intense aversion in your mind and body, or a scion of a bloodline known for its magic resistance, your rage is inimical to magic. This makes you an excellent mage hunter but slow to trust practitioners of magical arts.
While raging, you gain a +2 status bonus to all saves against magic. Increase your damage from Rage from 2 to 3, or 4 against creatures you have witnessed Casting a Spell within the last hour. When you Rage, you regain Hit Point equal to the temporary HP you gained from the Rage action; you then can’t regain HP in this way again for 10 minutes. While raging, if you willingly accept the effects of a magic spell or effect, you are frightened 1. You cannot reduce your frightened condition below 1 as long as you are affected by the spell or effect.
A deep distrust of magic drives you to forgo and counter the metaphysical nonsense of spellcasters. Whether you’re a member of a superstitious family or culture that distrusts magic, a warrior in constant battle against wizards and witches, a survivor of a magical accident that instilled an intense aversion in your mind and body, or a scion of a bloodline known for its magic resistance, your rage is inimical to magic. This makes you an excellent mage hunter but slow to trust practitioners of magical arts.
Instinct Ability—Superstitious Resilience
Your deep superstition means it’s anathema for you to learn or Cast a Spell, or to wield or use an item that can be activated to Cast a Spell. If you violate this anathema, you lose the instinct’s abilities and any feats that list the instinct as a prerequisite until you spend 1 day of downtime re-centering yourself, though you keep all your other barbarian abilities.While raging, you gain a +2 status bonus to all saves against magic. Increase your damage from Rage from 2 to 3, or 4 against creatures you have witnessed Casting a Spell within the last hour. When you Rage, you regain Hit Point equal to the temporary HP you gained from the Rage action; you then can’t regain HP in this way again for 10 minutes. While raging, if you willingly accept the effects of a magic spell or effect, you are frightened 1. You cannot reduce your frightened condition below 1 as long as you are affected by the spell or effect.
Specialization Ability 7th
Increase the damage from Rage from 3 to 7, or 8 against creatures you have witnessed Casting a Spell within the last hour. If you have greater raging specialization, instead increase the damage from Rage to 13, or 16 against creatures you have witnessed Casting a Spell within the last hour.Raging Resistance 9th
Choose two associated magical traditions: arcane and occult, arcane and primal, divine and occult, or divine and primal. The resistance from your raging resistance class feature applies against all damage you take from spells cast with these two traditions of magic, regardless of the type of damage dealt by the spell.
Для этого предмета существует Legacy Версия.